Massage

Kæmpe nyhed til Als og Sønderborg – få et godt tilbud på massage. Få noget massage af veluddannede og erfarne kiropraktorer eller fysioterapeuter. Der kan være mange grunde til led- og muskel smerter, det nye er, at du ikke behøver at leve med det. Du kan få smertefrit behandling, massage på kroppen og blive fri fra dine smerter. Et liv uden smerter vil forbedre din livskvalitet, du vil kunne have mere overskud til alt andet i dit liv – du behøver ikke lægge dig syge flere dage i løbet af ugen. Du kan blive smertefri med massage og passe din familie og arbejde.

Dine smerter er ikke din skæbne, du kan stoppe det med professionel massage. Lad professionelle og erfarne kiropraktorer og fysioterapeuter arbejde med din krop og mærk forandringen. Din livskvalitet vil ændre sig, du vil have meget mere overskud uden smerter. Du vil være mere frisk og aktiv. Massage kan hjælpe dig med at komme af med dine smerter.

wellness-1989865_960_720

Arbejde og familie betyder noget for os, det er vigtigt at have overskud til børn, når man kommer hjem fra arbejde. Men det kan være svært at finde overskud, hvis man lider at diverse skavanker. Uddannet personale vil kunne tilbyde forskellige behandlingsmetoder, herunder massageteknikker. Massagen vil få dine led og muskler til at slappe helt af. Det kan være vigtigt at komme regelmæssigt og få massage igennem en periode, for at være helt smertefri.

Massage – ikke kun til rygsmerter

Smerter der kræver massage er nødvendigvis ikke kun forskellige rygsmerter, men det kan også være nakkesmerter eller noget helt andet. Især hvis man har et arbejde, hvor man sidder fast i en stilling igennem længere tid, kan nakken stivne – den står i fastlåst stilling. Det kan med tiden gøre nakken hård og give smerter. Smerterne vil kun blive værre med tiden og jo mere stresset du er. Nakken vil stivne. Derfor er nakken også et område, der ofte har brug for massage. Under behandlingsforløbet vil man også lære nogle nakke-øvelser, der vil styrke nakken, således kan man fremover selv forebygge nakkesmerterne, lige pludselig opdager man, at man får mere for pengene.

Massage – også til børn, helt til spædbarnsalder. Det kan være nødvendigt, nogle gange er det egen læge der henviser til en kiropraktor. Under fødslen kan mange ting ske og selvom barnet kan tåle meget, er den også meget følsom. Det kan hurtig gå galt. Oftere og oftere ses det at børn vender forkert med nakken i sidste øjeblik og det kan give smerter efter fødslen på barnet, hvis det ikke bliver opdaget i tide. Flere og flere spædbørn bliver derfor sendt til massage. Derfor er massage ikke kun for voksne mennesker, men generelt for alle mennesker.